وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید
وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید

تصاویر خطای دید

چرخ این بابا داره می چرخه؟



به نظرتون چوب های آبی موازین یا کجند؟






به نظرتون تشعشعات این پیشیه متحرکه؟

مواظب باشید موقع نگاه کردن از هوش نرین!

نظرات 1 + ارسال نظر
یاشار استادی دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 20:57 http://www.yacartoon.blogfa.com

با سلام خدمت شما احمد خان
در رابطه با معرفی من در وبلاگتان باید از حضور شما تشکر کنم خیلی ممنون
آثار جدیدتری از من در وبلاگم هست هم بیوگرافی جدید این اطلاعات من مال چند سال پیش هستش در صورت امکان بروز کنید چون تاریخ مطلبتان جدید بود این پیشنهاد رو دادم واقعا از لطف شما چندین باره متشکرم.

سلام
واقعا افتخار میکنم شما در وبلاگم نظر گذاشتید.
چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد