وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید
وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید

FlashGet

کمتر کسی شاید باشه که اینترنت داشته باشه و نرم افزار مدیریت دانلود نداشته باشه. نرم افزاری که میخوام بهتون معرفی کنم تمام کارایی های اصلی نرم افزار معروف Internet Download Manager را دارد. یعنی قابلیت ایست دانلود و ادامه ی آن در زمان دیگر را دارد - یا قابلیت خاموش کردن سیستم بعد از اتمام دانلود را دارد - سرعت دانلود بالایی را دارد. بعضی ها میگن سرعت Internet Download Manager بیشتر از FlashGet هست و بعضی ها میگن سرعت FlashGet بیشتر از Internet Download Manager هست. بعضی ها هم میگویند تفاوتی در سرعت دانلود این 2 رقیب نداره. به نظر من خودتون باید قضاوت کنید. فقط بزرگترین حسنی که Internet Download Manager نسبت به FlashGet می تونه حداقل برای ما ایرانی ها داشته باشه - پشتیبانی از زبان پارسی هست. که خودش خیلی کمک به فهمیدن روش تنظیمات نرم افزار میکنه. خدارو چه دیدی - شاید همین فردا نسخه ی پارسیش هم اومد. ولی خوب اگر انگلیسیتون یه مقدار خوب باشه میتونید راه و چاه رو بفهمید.برای دانلود ورژن جدید این نرم افزار - از سایت زیر دانلود کنید - یعنی سایت اصلیش...

www.flashget.com

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 19:40 http://tagged.blogsky.com

سلام چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.


http://tagged.blogsky.com

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد