وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید
وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید

محصولات Adobe

این شرکت نرم افزار های کاربردی رو برای کاربر ها تهیه کرده که معروف ترین آنها Adobe Reader و Adobe Flash Player میباشد.

با Adobe Reader قادر خواهید بود فایل های کتابی (PDF) را باز کنید و با Adobe Flash Player میتوانید فایل های نمایشی و ویدیویی را در اینترنت و یا فایل های با فرمت فلش را در سیتمتان اجرا کنید.

از آنجایی که سایت اصلی Adobe (یعنی www.adobe.com) ایران را تحریم کرده - سایت هایی که می توانید ورژن جدید این نرم افزار ها را دانلود کنید در زیر قرار داده شدند.ورژن جدید فلش پلیر به شما اجازه می دهد تا با بهترین کیفیت ویدئوهای HD ، انیمیشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید . همچنین در پردازش گرافیکی ، سریعتر عمل کرده و راندمان بسیار بالایی بر روی دستگاه های قابل حمل و رایانه های شخصی دارد. پس همیشه دنبال ورژن جدید این نرم افزار باشید.


soft98.ir

www.flashplayer.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد