وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید
وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید

نرم افزار KMPlayer

اگر میخواهید نرم افزاری رو داشته باشید که تقریبا همه ی فرمت های ویدیویی را نشان بدهد - نرم افزار رایگان KMPlayer گزینه ی خوبی هست. این نرم افزار کره ای کیفیت خودش رو داره و میتوانید آن را تغییر دهید. قابلیت ضبط صدای ویدیویی که در حال پخش است رو داره و سایر قابلیت ها که خودتون تجربه میکنید. همچنین از زبان پارسی هم حمایت میکنه. اگر این نرم افزار را نصب کردید - پیشنهاد میشود بدون اطلاع قبلی تنظیماتش را بعد از نصب تغییر ندهید. چون ممکن است روی کیفیت پخش ویدیو اثر منفی بگذارد. برای اینکه از نسخه ی به روز این نرم افزار با خبر باشید - این نرم افزار به طور اتوماتیک در صورتی که نسخه ی جدیدی داشته باشد و به اینترنت متصل باشید - با باز شدن دریچه ای به شما اطلاع میدهد. این نرم افزار را میتوانید از سایت خودش که در زیر قرار دارد دانلود و نصب کنید - برای نصب نرم افزار به صورت آفلاین میتوانید از سایت آن یکی هم دانلود کنید. آن یکی سایت هم همیشه نسخه ی به روز شده را در اختیارتان قرار میدهد. پیشنهاد میشود اگر خواستید نرم افزار را uptodate یا به عبارتی به روز رسانی کنید - از سایت سافت98 دانلود کنید - چون اگر بخواهید از سایت خودش دانلود و نصب کنید - ممکن است خیلی وقتتان تلف شود - چرا که سایت خودش نرم افزار های دیگه هم در کنار نرم افزار KMPlayer دانلود و نصب میکند که شاید براتون استفاده ای نداشته باشد. در کل همیشه از ورژن جدید این نرم افزار استفاده کنید.

kmplayer.com

soft98.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد