وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید
وبلاگ من

وبلاگ من

به وبلاگ من خوش آمدید

موزیک فیلم سنگام

موزیک فیلم سنگام یکی از موزیک های بیاد ماندنی می باشد.


برای دانلود موزیک با حجم 976 کیلوبایت اینجا را کلیک کنید

برای دیدن تلفظ و معنی شعر به ادامه مطلب بروید.

 Dost Dost Na Raha, Pyaar Pyaar Naa Raha Zindagi Hamein Tera, Aitbaar Na Raha, Aitbaar Na Raha   Amaanatein Main Pyaar Ki, Gaya Tha Jisko Saunp Kar Woh Mere Dost Tum Hi The, Tumhi To The Jo Zindagi Ki Raah Me Bane The Mere Hamsafar Woh Mere Dost Tum Hi The, Tumhi To The Saare Bhed Khul Gaye, Raazdaar Na Raha Zindagi Hamein Tera, Aitbaar Na Raha, Aitbaar Na Raha   Dost Dost Na Raha...     Safar Ke Waqt Mein Palak Pe Motiyo Ko Taulti Woh Tum Na Thi To Kaun Tha Tumhi To Thi Nashe Ki Raat Dhhal Gayi Ab Khumaar Na Raha Zindagi Hamein Tera, Aitbaar Na Raha,   Aitbaar Na Raha      



دوست دیگه دوست نیست

عشق دیگه عشق نیست

زندگی، من دیگه به تو اعتماد ندارم

اون کسی که من به امانت عشقم را به او سپردم

دوست من، تو بودی

کسی که همراه و دوست من در زندگی بود

تو بودی، دوست من

همه رازها فاش شدند،

اون کسی که من بهش اعتماد داشتم دیگر نیست

زندگی من دیگه به تو اعتماد ندارم


منو در آغوش گرفتی با ترس و صدای خفه

اگه تو نبودی پس کی بود؟

تو بودی

وقت سفر من اون کسی که مثل مروارید اشک می ریخت

اگه تو نبودی پس کی بود؟

تو بودی

شب مستی دیگه تموم شده

من به هوش آمدم

زندگی من دیگه به تو اعتماد ندارم   ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد